Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Welcome to our forum.
  HomeHelpSearchLoginRegister  

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Liverpool drakt De kan ikke være enige om alt, men (Read 664 times)
Dec 22nd, 2018 at 7:25pm

Jeanne Courtois   Offline
YaBB Newbies
I Love YaBB 2.5 AE!

*

Chelsea drakt De kan ikke være enige om alt, men Sergio Ramos og Cristiano Ronaldo er fortsatt venner og har et godt samarbeidsforhold, Real Madrid-kapteinen har insistert.
Midtbacken var ikke enig med Ronaldos offentlige uttalelse om hvordan Los Blancos mangler James Rodriguez, Pepe og Alvaro Morata, men dette har ikke påvirket deres forhold. Ingenting har skjedd mellom ham og meg, sa Ramos i et intervju med TVE. Det har alltid vært et godt vennskap mellom Bayern Munchen drakt oss.
Vi har mye personlighet og har forskjellige meninger, men vi trekker i samme retning. Han snakket også mer generelt om Real Madrids start på sesongen og innrømmet at det ikke har gått så godt som han kanskje håpet. En tegning her er sett som en krise, sa forsvareren. Vi må forbli rolige, opprettholde tillit og bli objektiv målrettet.
Det kan ikke være den beste starten på en sesong noensinne, men vi er fortsatt der, og vi vil kjempe for hver tittel. Jeg gir fansen mitt ord som vi vil vise ansikt til slutt og til døden. Vi håper å komme tilbake fra [Club World Cup] med en tittel fordi det ville være bra for gruppen når det gjelder motivasjon. Det ville gjøre oss veldig bra, foran Clasico.
Ramos vil Liverpool drakt ikke være tilgjengelig neste helg mot Sevilla som et resultat av hans rekordbryte røde kort, og han hadde sitt ord om dommeren og den kommende introduksjonen til VAR. Jeg er i favør av å ha teknologi i fotball, men så lenge fotballens essens ikke er tapt, sa han. Neste opp for Ramos og co.
er en Champions League-sammenstøt med Borussia Dortmund, selv om Real Madrid allerede vet at Chelsea drakt de vil fullføre andre i gruppen, uavhengig av denne ukens resultater. HarryWhit billiga fotbollstr
jor MozelleBo
LillyWien Billige Fodboldtrojer Augustina
Marcelino fotbollstr
jor BarbJenki
HarryWhit billiga fotbollstr
jor MozelleBo
ConradPro Billige Fodboldtrojer Born EzequielM
UKAAmanda fotballdrakter barn MerissaNe

IP Logged

Reply #1 - Dec 25th, 2018 at 7:54pm

YedrgeTrowIB   Offline
YaBB Newbies