Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Signup for free on our forum and benefit from new features!
  HomeHelpSearchLoginRegister  

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Billige fotballdrakter Kjent som en av Singapores (Read 527 times)
Oct 24th, 2018 at 7:45am

Sonya Sessums   Offline
YaBB Newbies
I Love YaBB 2.5 AE!

*

Liverpool drakt Kjent som en av Singapores fotballs mest konsistente og allsidige fotballspillere, forsøker Tampines Rovers midtbanespiller Hafiz Sujad å etterligne konsistensen av Manchester United og Wales legenden, Ryan Giggs.
Det viste seg å være vellykket da LionsXII fortsatte å kreve 2013 Malaysias Super League-tittel. Og det var i 2015-kampanjen, under Fandi Ahmad, at Hafiz lagde scoring til sitt våpen, med fem mål i 34 kamper for å hjelpe Singapore-outfitene til å vinne Malaysia FA Cup.
Hafiz Sujad hjalp Singapore med å holde Japan til en goalless-trekk i Saitama i fjor. Aldri vil jeg se det på den måten sa Hafiz til ESPN FC. For meg kommer jeg fremdeles til jobb hver dag med samme mentalitet jeg teller ikke antall caps eller spill jeg spiller for ikke å stresse meg ut.
Det handler om å gå inn i trening og spill arsenal drakt med samme holdning og gjøre jobben som treneren vil at jeg skal gjøre. Til tross for at stjernen fortsetter å stige, nekter Hafiz å la ham holde sin utholdenhet. Alt jeg har ønsket de siste årstidene er å være konsekvent i mitt spill.
Heldigvis har jeg spilt mange spill med Tampines og LionsXII, men det er alltid noe nytt å lære, sa han. Folk som Fazrul, og enda mer senior spillere som Bennett, er gode å ha på trening fordi du kan se hva de gjør og hente små ting for å forbedre ditt eget spill.

Hafiz har gått opp mot noen av Asias beste spillere, inkludert Japan og AC Milan midtbanespiller Keisuke Honda. Selv som han fortsetter å bli spilt i forskjellige stillinger for klubb og land, er fandi Ahmads fetter komfortabel med å være Singapores Mr. Versatile.
Han vokste opp og ønsket å fly ned vingene som den legendariske Giggs gjorde for mye av sin karriere med Røde Djevler til han pensjonerte i en alder av 40 i 2014. Akkurat nå har juventus drakt jeg blitt spilt i noen posisjoner, men jeg har ikke noe i det hele tatt.
Trener legger ut sin taktikk for hvert spill og jeg går bare ut der i hvilken posisjon som er gitt og går for det. Etter å ha scoret i 3-2-tapet til Niigata Universitet for helse og velferd onsdag, lover Hafiz at han fortsatt jobber hardt for å forsegle sin plass i Sundrams startlinje for AFF Suzuki Cup i november.
Singapore har blitt satt i pot 3 sammen med Vietnam. Medarbeider Filippinene og Myanmar er i potten en, mens 2014-finalistene Thailand og Malaysia er i potten to.

IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print