Welcome, Guest. Please Login or Register
YaBB - Yet another Bulletin Board
  Latest info can be found on the YaBB Chat and Support Community.
  HomeHelpSearchLoginRegister  

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
Selma Nye Valencia hjemmebanetrøje ChandraD 21-åri (Read 52 times)
Mar 8th, 2020 at 4:09pm

Michel Mulquin   Offline
YaBB Newbies
I Love YaBB 2.5 AE!

*

Selma Nye trøjer PSG SummerAl
21-åringen betragtes stadig som 'en for fremtiden', men han nød masser af spilletid i 2015-16 og blev set gang på gang af både United og de hellige.
Han har også Champions League-erfaring, efter at han kom som en sub til at møde Zenit St Petersburg, mens han var i Rennes. Bakayokos Nye trøjer Valencia bror Soualio spiller for FC Paris, og da de er af fransk-ivorniansk anstændigt, er der åbenlyse sammenligninger med Toures, Yaya og Kolo.
Souaio havde allerede plumpet for Elfenbenskysten, men til dato har Tiemoue favoriseret den franske ungdom og han siger: 'Jeg har stadig tid til at vælge. Men jeg håber en dag spiller i det samme hold som min bror. Det er en del af mine drømme.
 Bakayoko er en fransk under 21-international og har givet 36 optrædener for Monaco, siden han tiltrådte dem fra Rennes i 2014. Calciomercato har afsløret, at mens Manchester United og Southampton har erklæret en interesse, betragtes AC Milan som frontløbere for at forsegle aftalen og vil send spejdere for at holde faner på midtbanespilleren.
 Det er uklart, hvem de kommer for at se, selvom det Real Madrid fodboldtrøje kunne være et antal spillere. Det synes dog usandsynligt, i betragtning af at Old Trafford er den eneste sandsynlige destination for 23-åringen af __de 15 hold, der har sendt spejdere.

Dundalk 's Daryl Horgan er en anden, der har tiltrukket sig beundrere i de seneste uger, og han begynder på bænken for Irland. Østrigs' Aleksandar Dragovic er en spiller, der har imponeret, men er kontraheret Bayer Leverkusen, der også har repræsentation i deltagelse.Alexandri billiga fotbollströjor CalebRain
RosalynHe maglie calcio LoydComer
ElizaBeck Nye Chelsea hjemmebanetrøje JerroldKa

IP Logged

Reply #1 - Apr 25th, 2020 at 11:36pm

RudyNicholson   Offline
YaBB Newbies
I Love YaBB 2.5 AE!

*

Thanks for sharing this with us. I am glad I have found your post while searching for something online.

IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print